Obava
Sára
Rada bych se zeptala mám strach ze po peti letech dcera zase začíná s pervitinem .ma dvě malé deti začíná byt nákladová hubne a našla jsem u ni malý prázdný sáček se zbytky bílého prášku . Mám strach se ji zeptat a nevím co dělat je ji 28 let.děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Sáro.
Dobře, že píšete. Pokud dcera po letech abstinence opět sklouzává k drogám, je třeba to řešit a to pokud možno co nejdříve. Netuším, kde žijete. Zdali pro Vás není obtížné navštívit naše zařízení v Praze specializované právě na práci s rodiči, bylo by rozumné vše podrobněji probrat v osobním kontaktu a poradit jak vhodně postupovat dál, jak s dcerou komunikovat, jak ji pomoci, jaké ji nabídnout možnosti atd...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy (v její zadní části). Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (pracovní dny 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Pokud byste potřebovala kontakty vyhledat nebo měla další dotazy, klidně zase napište. Jen prosím o upřesnění větších měst, která máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK