Boule na i v ruce
Honey
Dobry den, jiz asi rok beru pervitin sem tam,kdyz se naskytne prilezitost,ale beru ho nitrozilne.
Posledni mesic,se to s prijezdem kamarada,ale dostalo do faze,kdy ho beru da se rict skoro denne.
Mam velky problem najit si zilu,to mam odjakziva,i pri.odberech si sestry kolikrat nevedely rady. Proto jsem si po celou dobu pervitin aplikovala jen do leveho predlokti,kde se mi casem udelala bulka,ktera pri prestavkach mekla da se rict az do uplneho vymizeni a pri znovu aplikaci ztuhla.
Jenomze tri dny zpet jsem si chtela,jKo obvykle,aplikovat pervitin a kdyz jsem.chtela nasat krev tak nic nebo jen troskA a pak nic. kdyz jsem vytahlA jehlu videla jsem ze se ve strikacce usadily krevni srazeninky,nevim duvod. Pote jsem si myslela ze jsem v zile a aplikovala si mininum do svalu.takze stipani atd. ale do.druheho dne to bylo pryv,jen se mi ted i pod kuzi,da se rict jakoby v te zile vytvorila tvrda boule. Ruka me nijak pri zadne cinnosti neboli,misto neni zarudle,nic proste. Jen pri stisku boule trosku zaboli. Co s tim ted? Nechci jit k.lekari,jelikoz mam dve deti a nechci byt nejK sledovana. Mockrat dekuji za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Opravdu velmi špatně se tyto zdravotní komplikace hodnotí přes internet. Chápu, že ke klasickému lékaři se Vám asi moc nechce. Můžete se obrátit na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a ukázat své žíly pracovníkům Káčka (obvykle tam pracuje i zdravotnický personál). Nemusíte se ničeho obávat - Kontaktní centra se dají využívat zcela anonymně, takže se nemusíte prokazovat ani průkazem totožnosti ani průkazem pojištěnce. Služby jsou nezávazné a bezplatné.
Nečekejte, ale žádné zázraky - žíly se nehojí rychle, někdy i poměrně dlouhou dobu po té co uživatelé abstinují. Rozhodně by bylo vhodné přestat si aplikovat do místa, kde se boule vytvořila (nejlépe vůbec ne do té ruky). Pomoci by Vám mohla nějaká mast (Ascorutin, Heparoid, Ketazon). Jak jsem uváděla v úvodu, těžko, ale tímto způsobem zodpovědně vyhodnotit jak je to vážné nebo ne, nejrozumnější by bylo, kdyby Vaši ruku někdo specializovaný viděl a řekl Vám přesněji.
Netuším, kde žijete. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na kolegy z našeho Káčka, níže kontakt. Pokud jste odjinud, napište, jaká města máte poblíž, pokusíme se Vám vhodné zařízení, kde byste se mohla anonymně poradit doporučit.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Jinak buďte na sebe opatrná - i.v. aplikace je nejnebezpečnější aplikací vůbec.
Kdybyste potřebovala, můžete se na nás opět obrátit.
S pozdravem MK