psychoza nebo ne?
kačka
Dbrý den, můj partner byl hulič cca tři roky - předtím neměl žádné psych. problémy. rekreacne si dal obcas tripa. pred necelými tydny si dal s kamarady v amsterdamu houbicky a nekolik jointu. od te doby byl uzkostny, paranojicky na vyhazov z prace,atp. bohuzel mel nutkání k sebevrazde. nyní se leci na psych. klinice. dostal antipsych. a antidepres. ma bludy,mikromanicke bludy,paranoju a uzkosti. neveri nam ale zaroven ho mrzi co udelal a chtel by to vratit. myslim, ze nasazena lecba zacina zabirat - je \"veselejsi\" muze se jednat o toxickou psychozu nebo by to mohlo byt zavaznejsiho charakteru?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Kačko.
Bohužel, to nedokážeme posoudit. Přesné informace o stavu Vašeho partnera Vám mohou podat pouze jeho ošetřující lékaři, kteří jej mají v současnosti v péči.
Rozhodně je dobře, že je hospitalizován a léčí se. Může to být toxická psychóza, ale také to může být i něco jiného. V některých případech se může konzumací drog (je jedno jakých) odstartovat nějaký vážný psychický problém, leckdy to může být i jednorázové užití THC. Ale jak jsem uváděla v úvodu, jediný kdo Vám může objektivně a zodpovědně říci o co u přítele jde, je lékař, který jej vyšetřil a léčí ho.
Přeji, ať je mu brzo lépe a celkový stav se zlepší. Vám dostatek sil, umím si představit, že je to náročné i pro Vás.
Tak se držte. S pozdravem MK