Marihuana
Zdena
Dobrý den,už jsem Vám psala, že dcera kouří trávu a dnes jsem našla sáček s trávou v bundě. Co mám dělat, vyhodit to a jako že nic nevím nebo jí to ukázat a zeptat se?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je velmi stručný. Každá rodina je jiná, každý případ individuální. Není možné říct obecně platný návod, jak v podobné situaci postupovat, vždy je potřeba zvážit mnoho okolností. Nejlepší by tedy bylo .- jak už Vám psala kolegyně,- kdybyste situaci probrala podrobně osobně, nebo alespoň po telefonu. Obecně je ale možné říct, že dělat jako že nhic se nevyplácí, vždy je lepší otevřenost. Na druhou stranu je třeba postupovat obezřetně, aby se dcery příliš nedotklo, že sjte jí něco hledala ve věcech.