pervitin
Týna
Dobrý den,
Dekuji za odpověd.
Beru teď jaké jsi antibiotika, ale nezabírá to. Měla jsem před dvěma dny, velké stresy, jak s partnerem tak i pracovně. Mám jed zase do zahraničí na nějakou dobu-kvůli novým kolekcím abych je předváděla. Mám jisté kontrakty, kterých si musím plnit, ale jak kdybych to za střízliva neuměla. Vždy jsem měla velké pracovní vytížení. S pervitinem mi to šlo dobře a teď nevím jak vše řešit. Mám neuvěřitelné chutě, ale bojuji stím. Protože chci abstinovat.
Myšlenky se snažím odpoutavat. Vrámci svého volného času se snažím sportovat.
Ale mám pocit jako kdybych měla stavy a přitom vím že jsem si nedala.
Ano schůzku mám domluvenou jinak jsem byla v zadní části kavárny.
Děkuji za odpověd Týna

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Týno.
Bojujete statečně, vydržte!
Jak jsem již opakovaně uváděla, je to především o trpělivosti a o čase. Postupně se vše bude zlepšovat, jak zdraví, tak psychika. Chutě se sice vrací ještě nějakou dobu i po vysazení, ale také budou postupně slábnout, až odezní zcela. Je dobře, že máte další konzultaci, snažte se udržovat pravidelný kontakt. Dále pokračujte v tom, jak jste si to nastavila - odpoutávání pozornosti, sport, různé činnosti... Také doplňujte vitamíny a minerály, vyváženě se stravujte, udržujte pitný režim (nealko). Pokud byste cítila neklid, můžete zkusit popíjet bylinné čaje (meduňka/třezalka).
Držím palce a přeji, ať vše zvládnete. Když budete potřebovat, napište kdykoliv znovu.
Tak hodně sil!
S pozdravem MK