depersonalizace?
blidd
Ahojte ! Bohužel sem na začátku prázdnin udělal chybu a zkusil sem mariuhanu a je mi pouhých 13 let. Ano, jsem blbec. Ale na začátku tohoto měsíce jsem začínal mít tiky jako bych byl zhulenej. Třeba na 3sec. Poradil sem se s jedním klukem a říkal že to byl jen flashback. Ale poslední 3 dny jsem jakoby zhulenej furt..připadá mi to, jako bych byl v jiném světě.. Prostě jak tělo z druhé osoby.
Svěřil sem se Matce o všem.. Kromně té mariuhany.. Matka říkala, ať začnu konečně sportovat, relaxovat, a ať nesedím furt u pc..Chci se zeptat, co to je? Jestli to je depersonalizace, jde to léčit tímto způsobem? Pít meduňkovej čaj , sportovat apod?
K psychologovi se bojím, skrze toho že by o té mariuhaně někomu řekl, a měl bych problémy + Anti depr. Mi příjde jako chemie. A ničit si zdraví v tomdle mladém věku je blbost. Budu rád za rady :) děkuji!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, je mi to moc líto, ale těžko dávat nějaké konkrétní rady, když nevíme co Vám přesně je, to touto cestou přes internet nejde poznat. Musel by Vás vidět a vyšetřit specializovaný lékař. Vzhledem k nízkému věku, je Vám ale asi jasné, že by se to bez rodičů neobešlo.
Chápu a umím si představit, že vylézt s celou pravdou se Vám asi moc nechce a může to být těžké, ale zkuste to. Pokuste se mamince svěřit s celým příběhem.
Rozhodně se dalším konzumacím (čehokoliv) vyhněte obloukem. Nejenom, že by se tyto stavy mohli prohloubit, ale v takto nízkém věku je vždy konzumace jakékoliv drogy (včetně alkoholu) velmi vážný problém. Organismus včetně psychiky je ve vývinu a tyto nepřirozené zásahy jsou mnohonásobně rizikovější než u dospělých osob.
Myslíte si, že by to šlo, svěřit se rodičům?
Když tak ještě napište (lze využít i skytá poznámka, která není součástí veřejného webu).
Přeji, ať je Vám brzo lépe a doporučuji už nic nekonzumovat!
S pozdravem MK