marihuana
Jirina S.
Dobry den, je mi 18 let a jiz 3 roky uzivam travu pomoci vodni dymky-bong. Jsem velmi zavisla. Prvni, co rano udelam je vysati bongu, pokud ho nemam, nastava neprekonatelny problem. V posledni dobe se budim na bong i 2x behem noci, nedam-li si ho, neusnu. Nevim, co si pocit, protoze kdyz nehulim prepadaji me neuveritelne zachvaty hysterie. Jsem konfliktni a vyhledavam hadky mezi mnou a mym pritelem (take uziva marihuanu, ale obdobdobnymi depresemi netrpi- me deprese ho tudiz trapi a vznika mezi nami propast) nevim, od ceho se odpichnout, nebot jsem v poslednich mesicich nestastna, ackoliv jsem premiantkou tridy a osvobodila jsem se od sve kamaradky zavisle na pervitinu, kteremu jsem unikla. Tizi me ma zivotni situace, mezi lidmi se klepu a nekdy ztratim rovnovahu a zakolibam se. Stydim se za sebe a to co rikam behem svych vylevu. Poradte prosim, jak si mohu pomoci. Dekuji. Jirina S.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Jiřino.
Doporučuji obrátit se na odbornou pomoc a nechat si pomoci. Netuším, kde žijete, pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se spojit s kolegy z našeho ambulantního zařízení a tam si o všem co Vás trápí více a podrobněji pohovořit. Můžete se pouze nezávazně informovat o možnostech, pak se sama a svobodně rozhodnout co dál, nikdo Vás nebude do ničeho nutit. Myslím, že nezávaznou konzultací nemůžete nic ztratit.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
Kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Dále se můžete mrknout na tento web: http://www.koncimshulenim.cz
Tak držím palce!
S pozdravem MK