Je to vážné.
Kajddy
Dobrý den, je mi 15 let a zkusil jsme s kamarády mariuhanu. Prej jsme chytil holotropa, a mám problém v tom, že od té doby co jsme mariuhanu zkusil, mám problém si něco zapamatovat, rodíčům to říct nechci, nechci roky zrávit někde v blázinci, chci být doma a zdraví, a a na dosmrti poučen. Něco jsme četl na internetu, nějaké poruchy myšlení atd. Jsem v depresích, protoe se bojím že už nikdy nebudu v pohodě. Např. Sedím u počítače, a najednou se proberu a vzpomenu si že je víkend, a sedím doma... Prosím Vás o nutnou pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Využití odborné pomoci nemusí nutně vždy znamenat hospitalizaci na psychiatrii. Dají se využít i jiné možnosti. Obávám se ale, že pokud je Vám 15let, bez rodičů se to neobejde. Přes internet a osobního kontaktu bohužel nejsme schopni objektivně posoudit, co se s Vámi děje a co Vám jednorázové užití marihuany způsobilo nebo nezpůsobilo. Opravu nemyslíte, že by nešlo se rodičům svěřit? Třeba jsou Vaše obavy zbytečné a možná by se Vám ulevilo, kdybyste jim vše pověděl.
Netuším, jaké máte jinak vztahy, možná zkuste napsat více, pokusíme se něco vymyslet. Lze využít i tvz. ,,skrytá poznámka", která není součástí veřejného webu, nikdo jiný nežli Vy a pracovníci poradny ji tedy neuvidí.
Tak to zvažte.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK