Podekovani
LukeJp
Děkuji za odpověď paní Markétě Kordové.Chtěl bych k tomu dodat jen to,že už jsem vyzkoušel tuto drogu vysadit.Nejsem závislý.Taky jsem mnohem radši bez toho, ale už po pár dnech cítím neskutečnou únavu a to můžu prospat celý den a stejně na druhý den po práci je to ještě horší..Můžu se nadopovat kávou, energy drinkama, dokonce si kupuji v lekarne guaranu, ale ani po tehle kombinaci nic nefunguje.Hledám všude možně po internetu různé životabudiče nebo něco kde získám tu energii.Chtěl bych vážně poradit jestli neznáte nějaké suplementy nebo cokoliv co by mohlo zapůsobit.Jestli to nechcete zveřejňovat,pošlete mi prosím e-mail na: xxxxxxxxxxx..Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Lukáši.
Děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba vždy potěší. Bohužel, na veškeré dotazy odpovídáme pouze prostřednictvím této webové poradny. Váš email jsem záměrně umazala s ohledem na anonymitu, kterou všem pisatelům zaručujeme.
Jak jsem psala minule, pokud budete i nadále v konzumacích pokračovat, bude prostě Váš organismus unavený a vyčerpaný. Je to standartní reakce organismu po odeznění účinku stimulantů. Je třeba nechat tělo zregenerovat, nechat dostatečně odpočinout, aby se zase dostal do své rovnováhy, což může nějakou dobu trvat. Chce to především trpělivost a čas. Pokud to budete přebíjet dalšími povzbuzujícími přípravky, budete stále v tom začarovaném kruhu. Zde stále platí základní pravidlo - pokud je zvýšený výdej energie nepřirozeným způsobem (ať už je dosažený čímkoliv) vždy se to nějak dále projeví v reakci organismu.
Pokud nejste závislý, neměl byte tedy mít s vysazením a abstinencí problém. Zkuste to vydržet. Kdyby to přece jenom nešlo, doporučuji se obrátit na odbornou pomoc.
Přeji, ať se Vám to daří! Kdyby něco, napište.
S pozdravem MK