pervitin
Týna
Dobrý den.
Cca před měsícem jaem Vás kontaktovala a byla jsem u Vás v centru. Teď už cca necelý měsíc abstinuji.. Neříkám že je to lehké. Měla jsem poněkud jiné představy. Od té doby jsem pořás nemocná, opary po obličeji a těle. A nevím jak se toho zbavit. Ještě nebyl den kdyby jsem se cítila fajn. A o chutích nemužu mluvit jak se mnou cloumaji. To že mám výkyvy nálad. Atd.
Mám z toho obavy. Nechtěla bych porušit abstinenci. Dekuji za odpověd Týna

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Týno.
Jsem ráda, že jste se znovu ozvala. Gratuluji k abstinenci! Chápu, že představy mohou být jiné, než skutečnost sama - ostatně to se týká i všech jiný oblastí, nejenom drog a jejich vysazení.
Abstinujete poměrně krátkou dobu, tělo se teprve čistí a proto můžete mít problém s pletí apod. Konzumace drog je pro organismus opravdu velkou zátěží, je to nepřirozený zásah, imunitní systém dostával dlouho zabrat. Proto se můžete cítit hůře, být náchylnější k nemocem apod. Nejen pro organismus, ale i pro psychiku je užívání drog zátěží, proto výkyvy nálad nejsou nic neobvyklého.
Psychická závislost není jednoduchou záležitostí, chutě na další užití se mohou objevovat v různých intenzitách a frekvencích ještě poměrně dlouhou dobu. Jak jsem zmiňovala ve svých předešlých odpovědích, je potřeba se zaměstnávat nějakými činnostmi, odpoutávat pozornost jinam, zbytečně si chutě nehýčkat.
Chápu, že je to asi těžké, ale zkuste to všechno vydržet, neprožíváte nic neobvyklého, to co popisujete, k vysazení patří. Čím déle budete abstinovat, tím lepší to bude.
Netuším, v jakém našem zařízení jste byla (máme jich několik) a zda jste si dohodla nějaké další návštěvy. Pokud ne, doporučuji udržovat pravidelný osobní kontakt, léčba závislosti je běh na dlouhou trať a s odbornou pomocí máte větší šance na udržení abstinence trvalé.
Přeji Vám dostatek sil!
S pozdravem MK