Pervitin
populous
Dobrý den,
píši o svém synovi, který zřejmě dlouhodobě bral pervitin a kouřil trávu než začal pracovat u mě ve firmě a začínal jsem si všímat jeho divného chování a nesoustředěnosti, Před tím jsme jezdili na bazén chodil do posilovny a byl běžný 19letý kluk měl jsem z něho opravdu radost. Po jednom víkendu už t obylo opravdu v práci děsivé a bylo mi jasné co se děje. V práci se nesostředil nedokázal se orientovat prostě o sobě nevěděl. Kam jsem ho poslal tam zůstal a nevěděl co dál. Abych to vzal zkratkou prostě jsem ho odvezl z prostředí kde bydlel jsem s ním daleko a stále hlídám do práce od té doby není schopen nastoupit. Stále po mě vyžaduje brko a změny nálad,agresivita mě ničí. Teď jsme se posunuli tam ,že už dokážu kontrolovat, že nic nemá a dnes za hrozných okolností ještě nekouřil tedy trávu, ale je to děsivé agresivní,drzé a vydíravé chování. Potřebuji aby byl alespoň sám schopen se přihlásit na detox. Nemůžete poradit co dělat když vše je na bázi dobrovolnosti a on se jen těžko závislosti zbavije, Absťák je silnější. Ale nechápu když tu čtu , že si někdo zakouří třeba 5cigaret denně a je v pohodě. Jemu stačí jediná a už v tom zase lítá. Zřejmě tím jak před tím bral pervitin. Zatím nechápu a děkuji za každou radu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Netuším, kde žijete, ale pokud je Vám dostupná Praha, doporučuji spojit se s kolegy z Poradny pro rodiče a vše co potřebujete, probrat v osobním kontaktu. Zdali jste odjinud, napište prosím znovu a uveďte, jaká města máte v blízkosti, pokusíme se Vás nasměrovat jinam, kde byste měla možnost se více a konkrétněji poradit.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradnu naleznete se v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (pracovní dny 9.00-19.00).
Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se objednáte na první konzultaci, můžete se podívat zde na základní informace pro rodiče: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK