kam se obratit
z
Dobry den,prosim o radu, kam se obratit v Ceskych Budejovicich v pripade zajmu leceni drogove zavislosti na detox a naslednou lecbu, jak postupovat, kde zacit
Dekuji P. Z.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
V ČB se můžete obrátit sem, pokud by syn souhlasil s léčbou, tak zde by mu pomohli vše zprostředkovat a zařídit.
Kontaktní centrum PREVENT
Tř. 28.října 1312/16
České Budějovice
Tel.: 387 201 738
Email: kacko.cb@os-prevent.cz
Skype: prevent.snokhous
Vedoucí zařízení: Ing.et Bc. Jan Šnokhous
Provozní doba:
PO  10,00 - 18,00
UT  8,00 - 16,00
ST 10,00 - 18,00
CT  8,00 - 16,00
PA 10,00 - 18,00
Více zde: http://kccb.os-prevent.cz/home
S ohledem na skrytou poznámku prosím uveďte, kde se nacházíte Vy, doporučím Vám zařízení poblíž Vás, kde byste se případně v osobním kontaktu mohla více a podrobněji poradit jak se synem komunikovat, jak vhodně motivovat atd. Na dálku je, ale opravdu velmi těžké tyto záležitosti řešit, pokud se synem nežijete.
Dále můžete prostudovat základní informace pro rodiče zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky a kdykoliv budete potřebovat, napište.
S pozdravem MK