Přdávkování práškama
Mamča
dobrý den už si vůbec nevím rady se synem,je schopen za jeden den sníst 15 rivotrilů,k tomu antideprasiva,ani nevím kolik,ale mám o něj velký strach,nevím jak dál....

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu Vaše obavy o syna, zneužívání léků není záležitost, před kterou by se mělo mávnout rukou. Nejrozumnější by bylo obrátit se na ošetřujícího lékaře, který jej má v péči a léky mu předepisuje. Svěřit mu, že syn léky užívá jinak, než má. Možná vůbec netuší, jak se věci mají, o zneužívání by měl vědět. Myslíte, že je to možné?
Netuším, kde žijete, ale pokud je Vám dostupná Praha a chtěla byste si o všem, co Vás teď trápí, více pohovořit v osobním kontaktu, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a o všem si pohovořit.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: pracovní dny od 9h do 19h (je třeba se předem objednat)
Poradna se nachází v zadní části kavárny Café Therapy.
Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Mějte se zatím hezky, přeji, ať se vše začne ubírat lepším směrem.
S pozdravem MK