problém se synem
BAMBULE
DOBRÝ DEN, MÁM 29 LETÉHO SYNA A MÁM PODEZŘENÍ ŽE UŽÍVÁ DROGY,NEVÍM JAKÉ A POTŘEBOVALA BYCH PORADIT CO S TÍM NEBO NA KOHO SE OBRÁTIT A VYŘEŠIT TENTO PROBLÉM,UŽ SI NEVÍME RADY, BYDLÍ V PRAZE.PROBLÉM S JÍDLEM PÁR DNÍ I NEJÍ,LŽE ,NECHODÍ DO PRÁCE.MOC DĚKUJI ZE KONTAKT KAM SE OBRÁTIT DĚKUJI

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obrátit se můžete přímo na naši Poradnu pro rodiče a více v osobním kontaktu zkonzultovat vše co potřebujete.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Je nezbytné se předem telefonicky objednat na uvedených číslech během provozní doby (pracovní dny 9,00 až 19,00). Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy, veškeré služby jsou poskytovány bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Než se na první konzultaci objednáte, můžete prozatím prostudovat základní informace pro rodiče, viz přiložený odkaz: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK