Piko a padání vlasů
lin
Moc vám děkuji za odpověď. Souhlasím s Vámi že nejvíce mi poradí lékař. Ale byla jsem už snad u všech a všechny testy z krve u normálního obvodního lékaře mi dopadly bez problémů jsem zdravá jako rybka. Už jsem byla i u dermatologa a ten mi řekl že mám vlasy úplně v pořádku i mi odebrali krev a výsledky byly též v pořádku, ale samozřejmě jsem se neodvážila, říci pravdu, že užívám perník.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Vaše pochvala nás těší. Podle všeho odhaduji, že se drogy nemáte v úmyslu ani vzdát, ani její užívání omezit, přestože je naděje, že by pak Vaše potíže polevily, nebo dokonce ustaly.
Rád bych Vám něco smysluplného poradil, ale nemám se čeho chytit. Chápu, že se Vám nechce "kápnout božskou", ale zřejmě si počkáte na dobu, kdy to bude okolí i lékařům zřejmé.
Kdybyste měla někdy chuť svoje užívání řešit, napište, můžeme se společně podívat, jak na to.
Napište samozřejmě kdykoli budete mít pocit, že bychom Vám mohli jakkoli pomoci.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.