pervitin
Tereza
Zdravím,psala jsem vám jednou o užívání pervitinu u přítele,já bych se toho nedotkla a ani bych nechtěla psala jsem vám 11.09.15 a vydrželo to 8 dní,bydlím blízko České Lípi sám si přečetl vaší odpověd na mojí otázku, sám se podíval co se děje s mozkem a ostatními orgány v těle, slíbil že nitrožilně to užívat nebude,bude se snažit nestýkat se s těmi kteří to berou,vím není to lehké,zřejmě vás poprosím o nějaké dobré poradenství kvůli drogám kolem Č.Lípi jestli mohu? Děkuji vám moc. xxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Terezo.
Pokud se příteli abstinence nedaří, je rozumné se obrátit na pomoc. U Vás můžete využít Kontaktní centrum (níže kontakt), nejenom přítel, ale i Vy - Káčko poskytuje i poradenské služby rodinám a dalším blízkým osobám. Jde o bezplatné, nezávislé a anonymní služby.
Doporučuji to neodkládat.
K-Centrum
Hálkova 1794
Česká Lípa
Telefon: 487 831 545, 724 246 771
E-mail: kc.ceskalipa@mostknadeji.cz
Provozní doba: pondělí až pátek 8 - 12 hod. a 12:30 - 16:30 hod.
http://www.mostknadeji.eu/liberecky-kraj/k-centrum-ceska-lipa/
Mějte se hezky, přeji oběma dostatek sil.
S pozdravem MK
P.S. Vaše příjmení jsem záměrně umazala s ohledem na anonymitu, kterou zaručujeme všem pisatelům.