Jak pomoci bratrovi
Týna
Dobrý den,mám bratra,kterému je 18 let.Již dva roky denodenně kouří trávu.Nikdy jsme s tím nesouhlasili,hlavně mamka je z toho nešťastná.Nedávno jsme zjistili,že musí brát i něco jiného,nejspíš pervitin.Do školy chodí spíše výjimečně,je náladový,nejí,nespí,začíná být agresivní,rozbíjí doma věci a asi dvakrát jsme mu našli ve věcech ustřihnutou trubičku ze slámky. Vůbec nevíme,jak s ním jednat.Chystáme se ho otestovat,ale co potom? Na koho bychom se mohli obrátit v okolí Opavy? Moc děkuji za jakoukoliv odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Týno.
Tak nejprve doporučuji prostudovat základní informace pro rodinné příslušníky a další blízké osoby, také info o testování, viz přiložené odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Dále doporučuji spojit se s kolegy v Opavě a v osobním kontaktu vše více a konkrétněji zkonzultovat. Veškerá zařízení pracující s uživateli nelegálních drog poskytují i poradenské služby blízkým osobám (nezávazně, bezplatně, mnohdy i zcela anonymně).
Kontaktní centrum
Hradecká 16
Opava
(vchod bránou z ulice Skřivánčí)
Provozní doba/poradenství:
Po, Út, St, Čt, Pá        10 - 16
Kontaktní osoby:
Bc. Antonín Daněk - vedoucí K-centra, tel.: 602 765 082, email:danek@podslunecnikem.cz
Jakub Rašín - kontaktní pracovník, tel.: 602 765 081, email:rasin@podslunecnikem.cz
Psychoterapeutické a poradenské služby
Hradecká 16
(vchod z ulice Hradecké)
Opava
Provozní doba: Po-Pá 10-16
Kontaktní osoba:
Bc. Pavlína Havlíčková - ředitelka, tel.: 602 790 208, email:havlickova@podslunecnikem.cz
tel.:553 718 487
Více zde:
http://www.podslunecnikem.cz
Doporučuji si zavolat a předem se objednat.
Mějte se zatím hezky, kdybyste se potřebovali na něco doptat, klidně napište znovu.
S pozdravem MK