Nechci pernik-je skodlivy
LukeJp
Dobrý den jmenuji se Lukas a jsem uzivatel pervitinu.Jiz tretim rokem pervitin kourim.Nejde to na me vzhledove videt ale priznaky tam jsou.Chovani deprese a dalsi..ktere pernik zpusobuje.Ze zacatku je to radost ale ted uz citim ze me to nici.Duvod toho uzivani je narust obrovske energie jak psychicke tak fyzicke kterou opravdu potrebuji k dennimu fungovani.Mam fyzicky velmi narocnou praci a chodim do posilovny..Je to strasne namahave a unavujici.Cviceni je pro me vse a chci se mu nadale venovat ale bez perniku to bohuzel nezvladnu.Chci Vas tedy moc poprosit o radu.Potrebuji to necim nahradit necim rozhodne zdravejsim nez je pernik protoze je to nejvetsi svinstvo na svete fuj!!Prosim z ceho vemu tu psychickou podporu?Dobry spanek guarana kava to vubec nezabira..Ritalin mi nikde jen tak neprodaji tak prosim poradte.Dekuji s pozdravem Lukas

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Lukáši.
Asi Vás moc nepotěším, ale přebít nějakým jiným stimulantem pervitin není řešení. Váš organismus, včetně psychiky je s největší pravděpodobností v psychickém návyku, bylo by rozumné pervitin vysadit a naučit se žít bez toho, aniž byste se musel něčím ,,nakopávat".
Chápu, že práce je náročná, také chápu, že pokud cvičíte, potřebujete energii, ale nezlobte se prosím na mě, toto opravdu není žádný vážný důvod proč brát pervitin - plno lidí pracuje a cvičí a přežijí to i bez stimulantů.
K jakémukoliv sportu patří především i zdravý životní styl a dobrá fyzická kondice. Konzumace drog ke zdravému stylu rozhodně nepatří a také pokud vím, nikomu k lepší kondici dlouhodobě nepomohla, spíš naopak. Pervitin organismus průběžně poškozuje a tím chátrá. Obávám se, že pokud s pervitinem nepřestanete včas, dopady na zdraví, jak fyzickém, tak psychickém budete pociťovat (pokud tomu už tak není).
Psychickou podporu je třeba nalézt v sobě, ne v různých preparátech či chemicky vytvořených látkách. Protože jedině tak má pro Vás nějaký hodnotný význam.
Vysazení pervitinu rozhodně není tak složité, jako je složitý další život s ním, pokud se nepřestane včas.
Nechtěl byste se o to pokusit?
Zvažte to, když tak se ještě ozvěte. Můžeme Vás případně nasměrovat na kolegy, kde byste v osobním kontaktu mohl vše lépe a podrobněji probrat, pak se svobodně rozhodnout co a jak dál...
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK