pervitin
lin
Dobrý den chtěla jsem se zeptat, jestli po užívání pervitinu padají vlasy?
Perník užívám často (obden-2dny) , a to skoro 2 roky nitrožilně. Dřív jsem ho pouze šňupala a občas kouřila na alobal. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
nezlobte se, nejsem lékař, a ani ten by nedokázal takto na dálku, bez potřebných vyšetření, na Váš dotaz spolehlivě odpovědět. Dlouhodobé užívání drog může samozřejmě vliv na vypadávání vlasů mít. Bylo by s podivem, kdyby užívání pervitinu, jak ho popisujete, nemělo na Vaše zdraví negativní dopady.
Pokud se s drogami nerozloučíte, nebo jejich užívání aspoň neomezíte, počítejte s tím, že si brzy začne vybírat krutější daně, než vypadávání vlasů, jestli se tak už neděje.
Doporučuji Vám svěřit se lékaři a nechat se vyšetřit kožním specialistou. Chápu, že se Vám nejspíš o Vašem užívání nebude chtít hovořit, ale pokud před lékařem zatajíte okolnosti, které by s Vašemi potížemi mohly souviset, ztížíte mu stanovení objektivní diagnózy.
Kdybyste měla v plánu začít něco dělat se svým užíváním, napište, můžeme se společně podívat, jak na to.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.