sem závislí na subutex
xxxx david
Beru subutex už 8 let chtěl bych stim něco u delad a co něj dříve tak bych stim skocid protože má už dos toho je mi 26 let tak se obracím na vas moc bi ste mě mohli pomoc rád nich bil nevíte jak tak vás prosím o pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Davide.
Nejprve krátké info - Vaše příjmení jsem záměrně umazala s ohledem na anonymitu, kterou se snažíme zaručovat všem pisatelům.
Netuším, jakou formou si obstaráváte Subutex, zda je předepisovaný lékařem nebo zda si jej obstaráváte nějak jinak. Pokud Vám ho předepisuje lékař, bylo by rozumné vysazení řešit přímo s ním.
Zdali si ho obstaráváte jinou cestou a nemáte kam zajít, tak napište znovu a uveďte, jaká města máte v dosahu, pošleme Vám obratem kontakty na zařízení, na které byste se mohl obrátit o pomoc.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK