Antidepresiva a drogy
Dotaz
Dobrý den, beru jednou denně zoloft 50 mg a jednou denně tritico na spaní. Několikrát do tydne se opiji(3x) a jsem taky občasný uživatel různých drog. Antidepresiva beru tyden. Můžete mi vysvětlit co to dělá s mým tělem? Děkuji.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Užívání antidepresiv a návykových látek (alkoholu a jiných drog) je velmi nebezpečné a v některých situacích může být i život ohrožující. Obecně se kombinace léčiv a návykových látek nedoporučuje a je potřeba se jim vyhnout. Vzhledem k tomu, že jste nijak nespecifikovala, jaké návykové látky užíváte, nelze odpovědět lépe - konkrétněji, než jen takto obecně.
Každopádně je nutné, abyste svému ošetřujícímu personálu sdělila, že tyto léky a Vámi užívané návykové látky užíváte a je také nutné se těmto kombinacím pokud možno vyhnout.
Stačí to takto?
S pozdravem
Zbyněk Oktábec