Urgentní dotaz - drogy
Jan
Dobrý den,
můj syn se dostal na střední školu, sportovec a pouští se do jakoukoliv
aktivitu. Ale ozval se mi jeho nejlepší kamarád, že přestal chodit
na tréninky (doma tvrdí, že chodí)
a kupuje drogy od jednoho kluka ve škole. Změnu chování jsme doma pozorovali, ale přikládal jsem to pubertě, jelikož doma se nevyhýbá práci a ani rodinným aktivitám. S klukem mluvíme jako z dospívajícím
o všem a tak nás to docela dost zaskočilo.
Preventivně jsem požádal p.doktorku, že při pravidelné zdravotní prohlídce
udělá test na drogy, bohužel za zády syna, abych si mohl rozmyslet jak dál.
Syn žádné nebere. A tedy nevím komu syn drogy donáší a ani z jakého důvodu.
Prosím o radu co dělat? Jestli mám nahlásit věc ve škole, jelikož jméno kluka znám nebo rovnou na policii? Promluvit se synem nebo jít s ním do poradny? Chci ochránit svého syna a aby ten kdo mu to prodává ......
Tímto děkuji za brzkou a rychlou radu a s pozdravem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jane.
S ohledem na to, že se jedná o docela vážné záležitosti, bych doporučila, než cokoliv uděláte vše zkonzultovat v osobním kontaktu.
Neuvedl jste, kde žijete. Pokud by pro Vás nebyl problém Praha, můžete se obrátit přímo na naši Poradnu pro rodiče (viz kontakt). Pokud jste odjinud, napište, jaká města máte v dobré dostupnosti, obratem Vám pošlu kontakt u Vás.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: všední dny 9:00 - 19:00hod (nezbytné se předem objednat)
Poradna se nachází v zadní části kavárny Café Therapy a veškeré poradenské služby jsou poskytovány bezplatně.
Více informací zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK