nemocny
HONDZA
ahoj určítě mne znáte menuji se Jan
S.xxxxx prosim Marketo nebo Pane doktore .DVOŘAKU snad si mne pamatujete mám problém jak vy výte asi to namne de už si to ke mně našlo cestu nebojte pracuji splácym každý mněsýc exekucy a suboxonny ale sem navyšil dávky ato o 2 balení 8smyček na 1 mněsic .......sem výdělečně činý a ne odsouzený na socku už 8 mesýcu někdo ze sannanymu my dluží polárkáč.pardon ale jemy zle přijedu za vámy do 3 dnu chtě nechtě jemy divně
děkuji H.S.xxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Honzo.
Na dnešní Váš dotaz jsem před malou chvílí odpovídala, odpověď visí na veřejném webu (odkazovala jsem Vás na Káčko).
K tomuto dotazu jste zadal emailovou adresu na CADAS, tak teď bohužel netuším, zda jste klientem Káčka nebo CADASu.
Pokud potřebujete nějakou urgentní pomoc, obraťte se buď na Káčko nebo CADAS a v osobním kontaktu s kolegy vše proberte.
Specializované ambulantní služby CADAS, SANANIM
Spálená 12, Praha 1
(nedaleko stanice metra B Národní třída; 1. patro budovy Studentského zdravotního ústavu - mapa)
Tel: 222 924 245, 603 831 815
Email: cadas@sananim.cz
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby, takže můžete i dnes do 20hod.
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Přeji, ať se Vám podaří vše vyřešit. Držte se!
S pozdravem MK