mimika 2
tonny
Dobry den,
Reaguji na odpoved Markety Kordove na svuj dotaz s nazvem mimika z 12.9.
Je tedy mozne ze kamaradcuziva pervitin.
Pusou nadmerne krouti jen obcas,ale je to az desive,takove nekontrolovane...
Kdyz se jednou priznal,tak rekl,ze snupe,a jak ctu pervitin se snupat da.
V nedavne dobe zacal brat antidepresiva a kombinace s nimi, jsem cetla,muze byt nebezpecna :(
Dekuji vam za predchozi odpoved,zajdu do kacka,zeptat se na to,zda se mu da nejak pomoci

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Dle toho co jste popsala, se o pervitin jednat může, ale zodpovědně a objektivně to na dálku a bez osobního kontaktu určit nelze. Kombinace pervitinu s antidepresivy je opravdu nebezpečná, s některými dokonce život ohrožující (MAO inhibitory).
Využít poradenských služeb pro blízké osoby je dobrý nápad. Veškerá K-centra tyto služby poskytují nezávazně, bezplatně a anonymně. Víte kam si u Vás zajít? Pokud ne, rádi Vám kontakt poskytneme.
V případě, že žijete v Praze, lze využít přímo poradny pro rodinné příslušníky a další blízké osoby, také bezplatně.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO - PÁ 9,00-19,00hod. (je třeba se předem objednat)
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Dále se můžete mrknout sem - zde základní info pro blízké: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kdyby Vás ještě něco napadlo, klidně napište.
Mějte se hezky!
S pozdravem MK