dcera a drogy
mamka
Prosím o radu, mám podezření, že dcera bere nějaké drogy. Během krátké doby změna nálad, chování, lži, bere nám peníze, neustálé výmluvy, pozdní příchody, změna kamarádů,.. je jí 17. Jak zjistit že ano nebo ne a kde nám poradí co dělat. Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Níže v odkaze můžete prozatím pročíst základní obecné informace pro rodiče. Dále by bylo vhodné obrátit se na odbornou pomoc a v osobním kontaktu vše více a podrobněji probrat.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Neuvedla jste, odkud jste. Pokud jste z Prahy nebo blízkého okolí můžete se spojit s naší Poradnou pro rodiče, viz kontakt. Zdali jste odjinud, napište prosím znovu a upřesněte větší města, která máte v dobré dostupnosti, pokusíme se Vám vhodné zařízení vyhledat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně a nezávazně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Pokud byste měla další dotazy po prostudování informací, klidně zase napište. Stejně tak v případě potřeby jiného kontaktu. Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK