Zadost o radu
Tomina
Dobry den, chci se zeptat, zda mohu neco delat, kdyz mam syna 21 let, ktery pravidelne uziva marihuanu, nekolik dni za sebou vubec neji, nedba absolutne o hygienu, nepracuje, uz vice nez rok nebydli doma a jen se styka s lidmi take pochybne existence a veskerou mou pomoc a snahu odmita, jsem uplne zoufala a jen se bojim, ze mi jednoho dne nekdo zazvoni na dvere a rekne, ze nekde zemrel. Vim, ze potrebuje pomoc psychyatra, ale on sam to odmita, moc prosim o jakoukoliv pomoc.
Predem mod dekuji K.xxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Záměrně jsem umazala Vaše příjmení, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Neuvedla jste, kde žijete, tak nevím, zda Vám mnou poskytnutý kontakt k něčemu bude. Pokud není pro Vás problém Praha, můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a v osobním kontaktu nezávazně a bezplatně probrat vše co je v danou chvíli třeba. Nejenom, že byste si mohla návštěvou doplnit informace, ale také se poradit jak se synem vhodně komunikovat, jak ho třeba lépe motivovat k nějaké změně, zkonzultovat jaká doma nastavit pravidla, jak se zachovat pokud nebudou dodržována, získat podporu atd...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234
Mobil: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: pracovní dny 9:00 - 19:00 (nutno objednat předem)
Poradnu naleznete v kavárně Café Therapy, v její zadní části. Další informace naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Dále můžete prostudovat informace pro rodiče, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud žijete někde úplně jinde, napište znovu a pokusíme se Vás nasměrovat na vhodné zařízení v místě bydliště, kde byste se o všem mohla více a podrobněji poradit. Přece jenom osobní konzultace poskytuje více potřebného prostoru v porovnání s touto formou komunikace.
Mějte se zatím hezky, kdybyste měla po přečtení informací v odkazech nějaké doplňující otázky, nebo budete potřebovat jiné zařízení, napište znovu.
S pozdravem MK