pomoc
Pavla
Dobrý den, mám 24letého syna a vím, že kouří marihuanu. Kouří asi od 15. let. Už jsme o tom několikrát mluvili i jednou odešel z domu, ale jen na dva dny. Můj dotaz se týká toho, jak ho dostat na léčení. Nechce o tom ani slyšet. Jen mi pořád slibuje, že přestane. Ale oba víme, že to sám nezvládne. Do práce chodí pravidelně, ale jinak není schopný ničeho. nemá chuť do života, nejí, špatně spí. Je stále pozdrážděný. Je velmi uzavřený. . .o svých problémech vůbec nemluví. Všechny vydělané peníze utrácí za marihuanu. . .nic jiného si nekupuje. není schopen si koupit nic na sebe ani pro sebe. Nemá žádné koníčky,o nic nemá zájem. Prosím, jak mu mám pomoct?? Děkuji za radu

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Pavlo.
Nejrozumnější by asi bylo osobně navštívit Poradnu pro rodiče a více vše probrat, doplnit si informace, poradit se jak se synem vhodně komunikovat, tím možná účinněji motivovat atd.
Netuším, zda je pro Vás Praha dostupná, pokud ano, můžete navštívit naše zařízení (kontakt níže), pokud žijete někde jinde, můžeme Vám doporučit a poskytnout kontakt na zařízení u Vás (potřeba uvést větší města, která máte v dosahu).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Tuto poradnu můžete navštívit sama, bez ohledu na to, že syn zatím využití odborné pomoci odmítá. Služby jsou poskytovány bezplatně, je ale třeba se předem objednat během provozní doby (PO - PÁ 9,00 až 19,00). Zařízení naleznete v zadní části kavárny Café Therapy.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Zde v odkaze nabízím k prostudování základní obecné informace pro rodiče, můžete se na to podívat, nežli se objednáte na první konzultaci: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud byste měla doplňující dotazy či potřebovala kontakt jinde, neváhejte napsat znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK