testy pri vstupu k Policii
selomen
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte jakým způsobem probíhaji zdravotní testy k PČR. Jestli se dělají rozbory z krve, moči či vlasů za jak dlouhou dobu se dá na těchto případně jiných testech najít THC. Ještě by mě zajalo, jaké pro to mužů udělat maximum, které sníží hodnoty THC v těle. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Jak zcela přesně probíhají testy u Policie ČR, bohužel netuším, ale jistě z nějaké tělní tekutiny zjišťovat přítomnost drog budou.
THC se dá detekovat poměrně dlouhou dobu, jelikož metabolity se ukládají v tucích, ze kterých se postupně uvolňují. Záleží na několika aspektech, především na intenzitě a frekvenci předešlého užívání, kvalitě drogy a na individualitě organismu. Proto je to vždy velmi individuální záležitostí a nelze moc předem určit, kdo a kdy bude již zcela beze stop.
Níže uvádím orientační údaje, berte prosím v potaz, že jde opravdu pouze o orientační údaje, jak jsem již uváděla, je to individuální:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat. Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Zásadní pro detoxifikaci, ale stále platí úplná abstinence.
Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání a sám se v domácích podmínkách otestovat.
Stačí to takto?
Mějte se hezky, s pozdravem MK