drogy 2odpověď
jana
Dobrý den,
to co jste mi radila jsem čekala .
To to v našem státě nefunguje. Když jsem si stěžovala a žádala vlastníka o pomoc neprodloužil mi smlouvu a vyhodil mě.
Promiňte, ale vaše rady jsou kničenu.
Soused když jsem si stěžovala,řekl, že mě viděl jak čůrám ve výtahu.
Nikdy jsme se nehádali. Já jsem mu donesla buchtu a ježka-chlupatého.
Lidi sem nechodí.
Všimla jsem si, že nikdy nesvítí a dost často jsou otevřené na chodbě dveře od elektriky. Třeba pěstuje konopí. V bytě bydlí sám ženu jsem viděla jak se v běhu stěhuje.Někdy zde má dcerku, ale zápach jde od něho pořád, ale méně.
Tak, už chápete, že toto nám poradí všude. Nic nového.Zřídit to co jsem vám psala-přijít si čichnout- je nelepší nápad.
Dnes a už mnohokrát se v bytě dusím a hodně začnu kašlat.
A ještě něco. To jste moc nepochopila, že vám píši o radu abych nikoho neobvinila,Kdybych chtěla někoho obvinit tak nepíšu vám, že,

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Jano.
Je mi opravdu líto, že Vám touto internetovou formou nemůžeme více pomoci. Chápu, že zápach je nepříjemný a obtěžující, také si umím představit, že pokud jste se snažila situaci řešit s vlastníkem bytu a nevyhověl Vám, že Vás celá tato nepříjemnost štve. Pokud jste použila standartní postup bez výsledku, obávám se, že nezbude nic jiného nežli se obrátit na policii a bránit se. Jako nájemce bytu máte svá práva. Jak jsem uváděla v jedné své odpovědi, můžete se spojit s bezplatnou právní poradnou a zkonzultovat vhodný postup, nemusíte nikoho obviňovat, jen se informovat o svých právech a vhodném postupu jak situaci dále řešit.
Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem MK