asi mě zabijete!!!!!!!!
Ogi
V pondělí budík o půl 5.....neeeeee. Tak jsem zavolal, nevymýšlel si, pravdu řekl a dobrá teda, tak zítra!!!! Tedy v úterý. Nic jsem neponechal náhodě,jel na jih do domečku mé kdysi milované přítelkyně, tam teda nezaspím.....no a jak to dopadlo? Spal jsem jak dřevo. Ale zavolal jsem. Takže jestli chcete adresu, nechám si od Vás nařezat. Tak jsem osel. Takže, týden pauza a alespoň to stáhnem na polovinu. A už vůbec i.v.. Zahálet se nebude, musím sehnat jiné bydlení mámě, mimochodem, lítal jsem po komínech, abych stáhl nějaké dloužky, na místo toho abych balil matku. Je ovšem pravda, že bychom se zabili.To mě ovšem neomlouvá, na místě je tedy kritika, která se snesla na mou hlavu. Jestli mě to sere moc, nebo málo...nevstal jsem, myslím, že k tomu cokoliv dodávat je abych Vás naštval ještě víc. Brečet a sypat si popel na hlavu....jsem kominík....tak se budeme rvát tady. Výhodou je, že končí prázdniny, hraju v ochotnickém divadle, mimochodem jsou tam i vozíčkáři a ti jsou na tom hůř a neskuhraj. Jo, hrajem, přelet nad kukaččím hnízdem.To bylo za tento rok jediný pozitivní, nad čím jsem nepřemýšlel a věděl jsem, že je to dobře. Do 1.10. se musíme s mámou vystěhovat,takže manka už kamkoliv, u balení bude bývalá přítelkyně no a já.....to nezatracuju Jemnici, zdaleka ne, ale dejme tomu, měsíc max.na kanclu a začnu se shánět po podnájmu, stačí pokoj. Trochu začít přemýšlet, že žít jako člověk má určitě něco do sebe.
Omlouvám se, že jsem Vás zklamal. Olda xxxxxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Oldo.
Příjmení a telefon jsem záměrně umazala (zachováme anonymitu všech pisatelů).
Jestli jsem Váš příspěvek správně pochopila, tak jste zaspal a do Jemnice nenastoupil...
Asi nejde moc o to, zda jste zklamal mě, ale především o to, zda jste spíš nezklamal sebe. Měl jste plán, cíle, představu jak byste to do budoucna rád...
Podle internetové komunikace, nejsem moc schopna objektivně a zodpovědně posoudit, zda jde o souhru nešťastných náhod, které se Vám staví do cesty a kazí Vám plány nebo zda jde o kličky a záměrné (možná podvědomé) odsouvání nástupu, protože i to bývá celkem běžné. Nechci to proto nijak hodnotit, jen Vy sám víte nejlépe, jak to doopravdy je nebo není. Zda se půjdete léčit nebo ne záleží především na Vás a na Vašem rozhodnutí.
Netuším, jak jste na tom teď, zda jste si domluvil jiný termín nástupu nebo zda jste své rozhodnutí léčit se změnil.
Každopádně Vám přeji, dostatek sil ke všemu co budete potřebovat.
Ať se půjdete léčit či nikoliv, sem na poradnu můžete napsat kdykoliv. Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK