Užívání THC
tom
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Odpovím Vám na otázky které se minule nabízeli. Já vlastně jsem závislý na alkoholu s čímž jsem se i léčil v léčebně. Trávu užívám původně proto abych potlačil craving. Postupem času jsem v tom objevil stav mimo realitu nové přátele, euforii prostě to hezké co jsem s pitím nezažil. Něco nového vzrušujícího barevného. Při vysazení se nic neděje jen je to prostě nuda a smutek. Děkuji za odpověd

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Tome,
díky za doplňující dotaz.
Se závislostí máte zkušenost, není tedy třeba "nosit dříví do lesa". Ačkoli to z vašeho doplnění přímo nevyplývá, domnívám se, že se vám daří od alkoholu abstinovat. Jinak byste napsal opak. To je rozhodně dobrá zpráva.
Bezpečné přátele vám přeji, euforie do života občas také patří, jinak by byl smutný. Čím více vynaložených sil, odhodlání, často i odříkání, tím bývá euforie silnější. Každodenní euforie je však dosažitelná asi pouze vlivem nějakých látek. Zadarmo, bez vynaložení nějakého úsilí. To ji rychle devalvuje. Nelze prožít celý život v euforii. S psychoaktivními látkami to je tak, že časem ztrácejí svůj potenciál euforii vyvolat. A co máte, Tome, proti realitě? Stavy mimo realitu jako cíl, to zavání neřešením překážek v životě. Tome, euforii získáváte nepřirozeně působením drogy, užíváte si stavů mimo realitu. Jinak je váš život "nuda a smutek". Nechci být moc drsný, ale snažil jste se najít radost v životě i jinak? Odpracovat si to...? Co pro to děláte? Nic není zadarmo.
Dejte na sebe pozor. Každý máme v životě řadu problémů, se kterými se vyrovnáváme. Mám pocit, že se je snažíte spíše odkládat, než řešit.
Mějte se hezky J.Chudomel