Drogy
Jana
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat shlédla jsem pořad my Děti ze stanice ZOO a tam je taky taková problematika drog zajímalo by mě když se dítě rozhodne brat drogy ale tak aby nemuseli mit rodice o nej strach radeji cigarety kourit vidte sice reknu diteti jsi pitomec promluvime si doma ale s drogou to uz prekrocilo veskreme snazeni a situaci resit zajimalo by me kdyz si davku pichne dítě to hned usne nebo jak to je dekuji za odpoved N.xxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jano.
Co se týče zhlédnutého filmu, tam jde o problematiku konkrétně heroinu, tedy látku na kterou vzniká i fyzický návyk. Konzumace jakýchkoliv drog je vždy velmi nebezpečnou záležitostí o hledem na zdraví, potažmo život konzumující osoby. Pokud drogy užívá nezletilá osoba, která je ještě ve vývinu, je zde rizik o to více.
Omlouvám se, ale Váš dotaz jsem ne úplně dobře pochopila, můžete jej více prosím upřesnit?
Vaše příjmení jsem záměrně umazala s ohledem na anonymitu, kterou se snažíme zaručovat všem pisatelům.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK