Jak se zbavit závislosti???
miler
Dobrý den,poslední 3-4 roky nepravidelně užívám XTC,MDMA,občas pervitin,nejedná se o každodenní užívání,spíš víkendové záležitosti,každopádně poslední rok se to dost zhoršilo,hodně se to projevilo na mojí paměti a schopnosti koncentrace,+ problémy v práci i osobním životě,sám už dokážu říct že to nemám vůbec pod kontrolou,dřív mi stačila 1-2 extáze na večer,teď si dám klidně 4-6 za noc + několik lajn MDMA,a nikdy nemám dost...rád bych se z toho dostal ven ale přijde mi že čím víc s tím bojuji tím víc do toho padám...dokáži se bez toho obejít max. 2-3 týdny....ale po tom 2. týdnu na to vždycky začnu mít neuvěřitelnou chuť a vždycky si nakonec někde dám,klidně bych i rád přišel na osobní konzultaci,je-li to možné,děkuji :)

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Dobře, že jste napsal.
Osobní konzultace samozřejmě je možná, především to je velmi rozumné řešení.
Můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení (kontakt níže) a v osobním kontaktu se více informovat o možnostech, které byste případně mohl využívat. Vstupem do zařízení se nijak a ničím nezavazujete, můžete se prostě jenom přijít poradit a pak se svobodně rozhodnout co a jak dál. Nepotřebujete žádné doporučení. Stačí, když přijdete na předem dohodnutou konzultaci (objednat se můžete na uvedených číslech).
Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", které je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email : stacionář@sananim.cz
Kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete další potřebné informace: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Budu moc ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří. V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
Přeji dostatek sil, věřím, že to zvládnete!
S pozdravem MK