Dojezd MDMA
lamurek
Dobrý den,
o víkendu jsem si vzal v pátek 3 tablety mdma(čisté krystalické navážené po 125mg) a v sobotu 1 tabletu na nejmenovaném festivalu. Po pátečním večeru jsem spal asi 7 hodin, akorát mě bolelo trochu břicho(možná kvůli třem tabletám), v sobotu jsem to skombinoval dokonce s poppers(asi 6 lehkých vdechnutích za noc) a spal jsem opět asi 5 hodin. V něděli mi bylo docela fajn, žádné závažné problémy. Každopádně od pondělka(včera) i dnes mám divné stavy. Hodně se mi chce zvracet, motá se mi dost hlava a občas asi 10x za minutu mam takové divné mžiky(něco jako elektrošoky). Srdce se mi jinak zdá, že bije v pořádku. Nevím co s tím mam dělat, jestli zůstat doma a jíst a brát nějaké vitamíny a čekat než to samo odejde nebo ...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Podobné stavy se velmi špatně hodnotí na dálku a bez osobního kontaktu. Také není úplně vždy jasné, co bylo vlastně konzumováno - není neobvyklé, že kupované drogy bývají ,,říznuty"  i dalšími příměsi, po té se velmi špatně předpokládá, co s čím může souviset a reagovat. Ke konzumaci drog bohužel i patří nepříjemné stavy a prožitky, není to vždy jen o ,,pobavení", s tím by měl každý konzument tak trochu počítat.
Doplňte vitamíny, minerály, dodržujte pitný režim (nealko), vyváženě se stravujte. Pro organismus, včetně psychiky je jakékoliv užití drogy vždy velkým a nepřirozeným zásahem, je zapotřebí, aby se organismus opět dostal do rovnováhy a zregeneroval se. Pokud máte doma meduňku (bylinný čaj), můžete jej zkusit popíjet, působí sedativně. Případné konzumaci jakýchkoliv psychofarmak se raději vyhněte, z důvodů zmíněných výše (nebezpečí interakce).
Pokud by Vám bylo nějak výrazně špatně nebo jste pociťoval nějaké velmi neobvyklé stavy, bylo by na místě navštívit lékaře nebo alespoň Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam vše více a podrobněji zkonzultovat. Také by bylo možná lepší, abyste nebyl úplně sám.
Pokud nevíte, kam by se u Vás v případě potřeby mohlo zajít, tak napište a uveďte, jaká města máte v dosahu, napíšeme Vám kontakt nebo se sám můžete podívat do databáze odborných zařízení zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadat - kraj, okres, město, druh (v tomto případě Kontaktní centrum, ta poskytují nezávazné, anonymní a bezplatné poradenské služby).
Přeji, ať je Vám brzo lépe. Doporučuji se teď všem drogám (včetně THC) vyhnout obloukem, alespoň po dobu, nežli se budete cítit zase ,,normálně".
Tak se držte!
S pozdravem MK