Drogy
Jana
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat mám takove podezření že moje dcera neco bere nejake drogy ale nejsem si jista rozhodla ze bycj ji kazdy rano kontrolovala moc jstli je cista da se taky z moci poznat jestli clovek neco bere nebo ne ? sice vpichy na ruce nemá jak se pozná na člověku že by zacinal s drogy ma cervene oci dekuji za odpoved xxxxxx Jana

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jano.
Neuvedla jste, kde žijete, bylo by rozumné, než se pustíte do testování a dalšího řešení, domluvit si osobní konzultaci a o vašich podezřeních, obavách a vhodném postupu pohovořit v osobním kontaktu, který poskytuje více potřebného prostoru.
Zdali pro Vás není problém Praha, můžete se obrátit na naše zařízení specializující se především na práci s rodiči, kontakt níže. Pokud žijete někde jinde, uveďte prosím, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná, pokusíme se Vás nasměrovat jinam.
Nežli se na konzultaci objednáte, můžete prozatím prostudovat základní informace v přiložených odkazech.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až PÁ 9:00 - 19:00
Poradnu naleznete v prostorách kavárny Café Therapy (v její zadní části). Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby. Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud byste potřebovala kontakty vyhledat jinde nebo měla další doplňující dotazy po přečtení informací, klidně zase napište. Jen prosím o upřesnění větších měst, která máte v dosahu.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachová anonymitu všech pisatelů.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK