Pervitin
Krepelka84
Dobrý den,je mě lito,ale samá to nezvladnu přestat brát pervitin.Tak mě to štve.Jsem na sebe naštvaná.Existuje nejaka skupinová terapie.Bydlím u Ostravy. Pomozte mě. Já se bojim, že bez hospitalizace to nepůjde, ale chci si dát ještě šanci. Popravdě řečeno jsem v celku v koncích nebo nemůžu si dovolit byt někde zavřena (mam rodinu).Nemůžete mě sestavit nějaký motivační plán a denní plán.To asi nepůjde, že. MUSÍM já chtít, chce pořád malo. JSEM Taková kráva.Jsem vím to,ale obviňováním to nikde nedotáhnu.Já chci byt čistá,šťastná,milována a mít naději. Tohle všechno chci cítit bez pervitinu.Pervitin mě ted bere můj zdravý rozum,už i to poslední mě chce sebrat.Vlastně ne pervitin,ale Já a moje závislost. Jsem hrozne na sebe naštvaná dnes bych potřebovala par facek a nakopnout.Já si dnes,vlastně včera zase dala.4 měsíce si říkám až ne,ale zase a zas já chci abstinovat.Bože já chci už mít dva týdny za sebou.Nechci deprese,nechci byt panaroidni nechci byt debilní. Uvědomují si,že to je sám nechci,nechci ale je třeba proto něco dělat. Docházím krátce na psychiatrii k doktorce,měla bych o tehle potíží říct i doktorce,ale bojím se že řekne hospitalizace jináč to nemá smysl.Nechce se mě ji to říkat, když jsem oproti minulosti upadl jen párkrát, zase si říkám určí mě špatnou léčbu nevím. Stydím se,musím se pořád u ní jen očerňovat já nejsem,ale špatný člověk,ale na druhou stranu sama sobě poslouchat tak dala bych ruce přič od Takové osoby.To je hrozného, Já jsem feták! !!!Je to ne skutečné jaky boj to je.Připadám si na tolik věcí sama spoustu dalších v mém osobním životě a pár lidi mě ten můj život neulehčuje .Na druhou stranu jsem zvládla už těžší chvilky a zvládla to.tak proč by to nešlo i teď. Přála bych si mít u sebe někoho okolo se opřít, mám poklady děti,ale někdy se Potřebují vyvztekat;po plakát a to nemohu.jak začne škola bude to pro mě jednodušší, ale 14 dní se mě nechce dávat ten hnus.Nevím kde zanechat ty moje deprese,které zatím ještě nemám, ale přijdou...7.9 mám jid do protidrogový poradny.Já bych,ale skupinovou terapii asi potřebovala.V pořádně mě rekli;že tam mohou lidé chodit po 3 měsíční abstinenci.Já vím, že vše nejde hned jen moje myšlení to někdy nebere.Každopádně jsem určíte vyrovnanější člověk než v dubnu,ale Stach deprese jsou pořád u mě.Děkuji za tenhLe stránky nebo tak jsem se měla kde aspoň vypsat.Už tu píši asi tak po 4 a moc se těším až vám napíši třeba na konci září, že to jde už měsíc bez pervitinu.Připadá mě že pervitin je všude okolo mě,každý je závislý atd.Každopádně od dneška se uzavírám doma ať nemá ke mě tak Volný přístup. Budu Mít těžký týden. Krásnou neděli bezstarostnou přeji všem a mnoho elánu a optimismu k splnění všech přání co udělají lidé šťastný

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste se zase ozvala. Pokud se Vám samostatná abstinence nedaří, není nic jednoduššího, nežli si s tím nechat pomoci.
Dnes jsou i jiné možnosti jak tento problém řešit, nemusí se vždy jednat o hospitalizaci na psychiatrii. Jsou i možnosti ambulantní, proto by bylo rozumné, abyste se obrátila na kolegy u Vás a v osobním kontaktu se více a podrobněji nezávazně informovala o dalších možnostech, které byste případně mohla využít.
Netuším, kde jste byla, pro jistotu uvádím kontakt na kolegy - kde se můžete anonymně a nezávazně pouze poradit a po té se sama svobodně rozhodnete, zda služeb využijete či nikoliv, myslím, že tím nemůžete nic zkazit.
Kontaktní centrum, RENARKON
Zengrova 69
Ostrava - Vítkovice
Tel: 602 670 789, 595 627 005
Provozní doba: 9,00 - 16,00 pracovní dny
http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Moc dobře víte, co nechcete, to také není k zahození. Zkuste se toho držet, opakovat si svůj cíl. Chutě na další užití se mohou průběžně vracet ještě nějakou dobu, je dobré si uvědomit, že jde pouze o chvilkový stav, který odejde, stejně jako přišel. Zkuste se jím nenechat polapit, spíš odpoutat pozornost jinam. Zkuste si naplánovat den tak, abyste měla režim, který budete dodržovat. Zbytečně se nezabývejte myšlenkami na drogy, neumocňujte je hudbou, kterou máte s užíváním spojenou, nesledujte filmy s drogovou tématikou, vyhněte se drogovému prostředí a lidem s ním spojené, to jsou základní věci, kterými je zapotřebí se držet. Máte děti, rodinu, to může být silná motivace.
V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
Držím palce a přeji dostatek sil ke všemu, co budete potřebovat.
S pozdravem MK