jak pomoct ?
Pavel
Můj osmnáctiletý syn fetuje ,doma krade na co přijde a do práce ho asi taky nikdo nedostane. Rád bych mu pomohl. Existuje možnost poslat ho na léčení i bez jeho souhlasu ? Sám tam nepůjde. Rad bych předešel trestnému činu z jeho strany. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Pavle.
Pokud synovi bylo již 18let, je zletilý a nese za sebe odpovědnost sám. Neuvedl jste, odkud jste - pokud pro Vás není obtížné navštívit zařízení v Praze, doporučuji spojit se s kolegy z naší Poradny pro rodiče a v osobním kontaktu probrat celkovou situaci a možnosti motivace.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Tato Poradna se nachází v zadní části kavárny Café Therapy. Veškeré poradenské služby jsou poskytovány bezplatně, je pouze třeba se předem objednat (viz tel. čísla).
Provozní doba:     PO až PÁ 9:00 - 19:00
Zde více informací: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále se můžete podívat na obecné informace pro rodiče: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud byste měl po prostudování informací v odkazech nějaké doplňující dotazy nebo potřeboval kontakt na zařízení jinde, neváhejte a napište znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK