Závislost na marihuaně
Kuba
Dobrý den,
Je mi teprve 16 let a za poslední 2 roky by se nenašel ani týden, kdy jsem nebyl \"fuu\". Posledních půl roku je to už úplně každej den a začínám vnímat, jak se moje myšlenky stáčejí pouze k hulení a ztrácím své dřívější zájmy/hobby a dokonce i vztah.
Bojím se tomu postavit sám, už jsem to zkoušel tolikrát..
Proto se chci zeptat: Měl bych si někam zajít minimálně pro něakou odbornější konzultaci?..a kam?
Předem moc děkuji za odpověď, Jakub

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Jakube.
Dobře, že píšete. Pokud se Vám abstinence opakovaně nedaří, je rozumné to zkusit s pomocí. Bohužel, jste ale neuvedl, odkud jste.
Zdali žijete v Praze, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení, kde byste se mohl informovat o možnostech, níže kontakt a informace v odkaze. Pokud žijete někde jinde, tak napište prosím znovu a uveďte, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná, pokusíme se vhodné zařízení vyhledat.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice).
Zavolejte si na uvedená telefonní čísla a objednejte se na konzultaci. Další možností je přijít rovnou na tvz. ,,motivační skupinu", které je každé úterý a čtvrtek od 10,30 do 12,00 hod. (info viz odkaz http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html).
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete všechny informace:http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Dále se můžete podívat na tento web: http://www.koncimshulenim.cz
Vzhledem k tomu, že je Vám teprve 16 let, bylo by asi na místě, aby o Vašem problému a následně jeho řešení věděli rodiče, kteří za Vás nesou stále ještě odpovědnost. Neuvádíte, zda o tom ví, případně jak na tuto skutečnost reagovali. Zdali zatím nic netuší, doporučuji s kolegy probrat, jak jim o tomto říci. Mohli by využít například poradenských služeb, které jsou určeny rodinným příslušníkům.
Kdyby Vás ještě něco zajímalo, měl jste doplňující dotazy po prostudování informací v odkazech, potřeboval jiný kontakt apod., klidně napište znovu.
Přeji dostatek sil a motivace. Mějte se hezky.
S pozdravem MK