nemám dotaz, jen info
Ogo
Dobrý den Vám přeji. Dnes to bude kratší. Máma k 1.9. nastupuje do domova s pečovatelskou péčí do Chvalkovic na Hané. Je to v areálu zámku a je tam nádherně. Má k dispozici byt 1 + 1 za 4900,- Kč vč.inkasa a dalších poplatků. Já 31.8. nastupuji do Jemnice. Je to znamení? Z 31. na 1. já i matka budeme spát jinde, v novém prostředí. Oba jsme dostali šanci na důstojný život Já se ještě budu muset naučit o tento stav bojovat.K tomu mnoho dalšího, jako je sebeúcta, zodpovědnost za vlastní život. Mámě v duchu přeji, ať s jim tamlíbí, ať tam najde známé, kamarády Už ji nikdo nevyhodí, bude to její domov, ať je tam šťastná. Tedˇuž nemám žádný argument, proč ještě chvilku zůstat, matka byla to poslední.Už bych se jenom vymlouval. Víte co? Bývalé přítelkyně jsem se ptal...není šance to zkusit znovu už jinak...nemám to srovnaný, zdaleka ne....možná by to ještě šlo....ptal jsem se co dál, kam půjdu až a jestli dojdu na konec... Dostalo se mi odpovědi. Čeká Tě dlouhá doba....ozvi se, až bude čas....Mám strach, hroznej strach. 15.8.jsem měl 50 let, prý na to nevypadám.....kolikrát mi hádají 40 i míň. Ale mám pade.....nejvyšší čas.Nemůžete mně pomoct s těmi Němčicemi? Třba se jenom zmínit,něco o mně víte. Napíšu tam mail, dnes...napadlo mě to. Držte mi pěsti prosím.
Oldřich G. xxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Oldřichu.
To jsou samé dobré zprávy. Jsem moc ráda, že jste si vše pro nástup do léčby připravil a Vaše odhodlání trvá i nadále.
Obraťte se na kolegyni (kontakt níže) a odešlete žádost o léčbu do TK Němčice - má na starosti pořadník. Doporučuji to udělat co nejdříve, někdy bývá opravdu dlouhá čekací doba, tak ať se to zbytečně neprotahuje. Kolegyně o Vás ví, dostala informaci, že jsme spolu opakovaně komunikovali prostřednictvím webové poradny a že, se jí ozvete.
Myslím, že Vám už nic v cestě nebrání.
Držím palce a přeji dostatek sil!
Když tak napište, jak se Vám daří a kdy nastupujete.
Kontaktní osoba:
Mgr. Eva Nezdarová
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
Tel: 607 082 095 (pracovní dny)
Email: nezdarova@sananim.cz
Pro jistotu opět přikládám odkaz, kde naleznete veškeré informace a potřebné formuláře. Nezapomeňte zmínit, že nastupujete teď na léčbu do Jemnice.
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/prijem-klientu.html
Tak se držte!
S pozdravem MK