Syn a léčení
Marťa
Dobrý den, mám 24 letého syna,kouří mariuhanu a je na ní hodně závislí. Sám si to nijak nepřipouští. Mluvila jsem s ním o léčení. Že spolu zajdeme k doktorce, že to s ní vše brobereme a pomůžeme. Do práce chodí, ale jinak nevyleze z bytu, o nic nemá zájem. Ptám se kolikrát sama sebe, kde jsem udělala chybu???? Vidím jak ho to ničí. A ti lidé, kterými se obklopuje. Jeho byt je jak ..... ani nemluvím. Jak mu pomoci když on nechce. Když mu něco vytknu, hned se rozčílí, nadává, do všeho bouchá. Mám slzy ve vočích a jsem bezradná. Teď jsem mu pomohla s bydlením, peru, uklízím a je to k ničemu. Poraďte mi prosím co mám dělat??? Děkuji moc, už nevím jak dál. Kolikrát ani nejím od nervů.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, že Vás situace syna trápí. Neuvedla jste, odkud jste. Pokud by pro Vás nebylo obtížné navštívit naši Poradnu pro rodiče, doporučila bych Vám, abyste se na kolegy co nejdříve obrátila. Nejenom, že je tak možnost doplnit si informace a poradit se co a jak dál, ale je to i určitá míry podpory, což je takto náročných obdobích také velmi důležité. Veškeré služby jsou poskytovány bezplatně a nezávazně.
Pokud žijete někde jinde, napište, jaká města jsou pro Vás dobře dostupná, pokusíme se Vám vyhledat jiné zařízení, kde byste si mohla o všem více pohovořit v osobním kontaktu.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části.
Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00).
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK