pervitin
Tyna
zdravim,
omlouvam se ze jsem nenapsal drive mela jsem dost prehlidek a prace.
Abstinuji,ale citim se zvlastne, neni mi dobre a mam strasne velke chute. Problemy se spankem a tak celkove. Jeste mamka do toho porad neco mluvi a neustale me tlaci na lecbu. Nestaci ji ze mam zitra schuzku. Jednoduse je ma mamka mimo.
dekuji za odpoved T

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Týno.
Tak jestli jsem to správně pochopila, dnes Vás čeká osobní konzultace v nějakém našem zařízení. Proberte s kolegy vše co potřebujete, ničeho se nebojte, nikdo Vám hlavu neutrhne, můžete hovořit zcela otevřeně, i o chutích.
Také bych doporučila zvážit možnost léčby, o všem se informujte, jsou možnosti jednak pobytové, ale také ambulantní. Po té se můžete svobodně rozhodnout co a jak dál.
Držím Vám palce a budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozhodla a jak se Vám daří.
Přeji dostatek sil!
S pozdravem MK