syn a drogy
Danika
Dobrý den, před třemi měsíci jsem měla se svým synem problém s jeho chováním.Měla jsem vážné podezření na jeho užívání nějaké drogy. Byl nekomunikativní,dokázal celé dny nespat, potom naopak spal i 3 dny v kuse. Občas skoro nejedl,nebo naopak zase jedl pořád. Hodně zhubl a zanedbával školní docházku. Jednoho dne měl pocit,že jej někdo sleduje, což se stalo asi tak třikrát během 4 měsíců.Má velmi nízké sebevědomí s pocitem zbytečnosti svého bytí. Ale za poslední 2 měsíce jakoby vše ustalo. Začal si dokonce přivydělávat při studiu fyzickou prací na brigádách a dokonce si za část peněz koupil komponent k PC. Na celkové vizáži bylo vše zase v pořádku. A pak... včera našel jeho otec pod postelí kde spal syn pouzdro s injekčními stříkačkami a jehlami,lžičkou a nějakou mazlavou červenou hmotou ve vršku od PET lahve. Syn byl u něj týden na pracovním pobytu.Syn to obhajuje tím,že obsah nezná a věci jsou narkomanů,kterým chodí vyměňovat jehly na nějaké místní středisko bezplatně. Od narkomanů pak za čisté jehly prý obdrží 10Kč/ks.Nevím,co si máme o tom myslet. Přitom kluk se nezdá být na něčem závislý, veškeré boláky na obličeji,které ještě nedávno míval zmizely, zesílel i na váze, je klidnější,lepší...vpichy a jiné různé vředy apod.nemá.Prosím o Váš názor a co mi můžete poradit. Mám strach,velký....Synovi je 19let,dodělává nějaké prohřešky ze školy, učí se opravné zkoušky a přístup k těmto zdá se zodpovědný.Prosím, poraďte mi,D.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Neuvedla jste, odkud jste, tak nevím, zda poskytnutý kontakt nebude úplně mimo.
Pokud je pro Vás dostupná Praha, doporučuji obrátit se na naši Poradnu pro rodiče a tam v osobním kontaktu probrat vše více a podrobněji. Přece jenom tato internetová forma má své omezené možnosti. Situace (kterou jste popsala) nezní úplně jednoduše a obvykle. V osobním kontaktu budete mít více prostoru probrat vše co je aktuálně třeba a poradit se jak vhodně pokračovat dál, také ohledně komunikace se synem apod.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: pondělí až pátek 9:00 - 19:00 (nutné objednání předem).
Poradnu naleznete v zadních prostorách kavárny Café Therapy. Veškeré služby jsou poskytovány zcela bezplatně.
Další informace naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Pokud byste potřebovala kontakt na zařízení jinde nebo měla další dotazy, klidně zase napište. Jen prosím o upřesnění větších měst, která máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK