syn
petra
Synova závislost trvá 10let,má za sebou několik léčeben a vždy znovu po velmi krátké době se vše opakuje v 16 letech jsem zažadala o o předběžné opatření a měl nařízou léčbu,po léčbě znovu i vě zeniv rodine jsme ho podporovali,m mladší sestru ta je pravy opak ,ale vše chny nas to nici,ted je mu 25 let a on nepřestává ,nedokazu ho odriznout ze života a ani premluvit k lecbe ,chci se zeptat je nejaká šance,muzu se obratit na vase centrum o pomoc,děkuji Petra Š.xxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petro.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala (snažíme se o zachování anonymity všech pisatelů).
Je dobře, že píšete, na naše zařízení se samozřejmě obrátit můžete, je to rozumné rozhodnutí. Doporučuji se spojit s naší Poradnou pro rodiče a v osobním kontaktu probrat vše co je třeba. Veškeré poradenské služby poskytujeme bezplatně, jen je zapotřebí se objednat předem během provozní doby (pondělí až pátek 9,00 - 19,00hod). Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy, níže kontakt a odkazy s informacemi.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zde základní obecné informace pro rodiče: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
V případě doplňujících dotazů neváhejte kdykoliv napsat znovu. Přeji dostatek sil, mějte se hezky.
S pozdravem MK