Pervitin
Tyna
zdravim,
Dekuji za odpoved,
U jsem se objednala na pristi tyden. Jsem z Prahy. Ano zmenu chci,nebot jsem uz vycerpana z toho jaky zivot vedu,ale sama to nedokazu zastavit vim ze mam problem s pervitinem, ale jak kdyby me to svym zpusobem vyhovavalo, zahanim tim vnitrni bolest na chvili to pomaha neresim v ten danny moment nic citim se chvili svobodna. Chtela bych vse prekonat bez pervitinu,ale neumim to. Ted par dni abstinuji a nevim co se sebou.
dekuji za odpoved Tyna

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Týno.
Komunikoval s Vámi kolega Amrit Sen, ten je bohužel v tuto dobu na dovolené, proto na Váš dotaz teď odpovídám já.
Je dobře, že jste se objednala na osobní konzultaci a chystáte se Váš problém řešit. Také je fajn, že se Vám podařilo teď pár dní nic nevzít, v tom určitě setrvejte. Je vhodné nechat organismus dostatečně odpočinout, doplnit vitamíny a minerály, vyváženě se stravovat, dodržovat pitný režim (nealko). Můžete zkusit na bylinné čaje (meduňka/třezalka) působí sedativně, případné užívání nějakých léků (pokud by to bylo třeba) je nezbytné až po vyšetření lékařem, tudíž se vyhněte automedikaci. Zkuste se soustředit na nějaké činnosti, které nesouvisí s drogami a snažte se svou pozornost a myšlenky soustředit jinam.
Váš dotaz jste psala před třemi dny. Jak Vám je teď?
Přeji dostatek sil, v případě potřeby napište kdykoliv znovu.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK