marihuana a hasis
lulu
dobry den chtela sem se zeptat jestli se da necou udelat aby pritel omezil marihuanu kouri ju posledni dobu dene a zda se my ze je na ni zavisli ze bez ni nemuzu byt driv sy dal doskla ob den nekdy i jen jednu za tyden ale tet uz kazdy den but si ji da do skla a nebo si ubalz brko rada bych mu pomohla ale nevim jak posledni dobu nam kvuli tomu neklape ani moc vstach rada bych mu stym pomahlo ale nevim s rady prijde my ze uz bez toho nemuze byt ma i kamarady co to hulijou ale zakazovat mu nemuzu aby se snima nestykal potrebovala bych stym poradit prosim odpoveste my na email xxxxxxxxxxxxxxxx.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, na soukromé emaily neodpovídáme, veškeré dotazy odpovídáme prostřednictvím této poradny. Váš email jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů. Děkujeme za pochopení.
Doporučuji obrátit se na naši Poradnu pro rodiče a partnery a tam v osobním kontaktu více a podrobněji probrat vše co je třeba. Poradit se jak s partnerem vhodně komunikovat, doplnit si informace atd.
Netuším, zda pro Vás Praha není problém, pokud žijete někde jinde, napište prosím, jaká máte větší města v blízkosti. Vyhledáme Vám jiné zařízení s ohledem na lokalitu, kde by Vám pomohli se v celé situaci lépe zorientovat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby se na nás můžete zase obrátit.
S pozdravem MK