doléčovák
Lodcika
dobrý den potřebuji poradit nedávno jsem nastoupila s dětmi do terapeutické komunity Karlov3 ale po dvou měsících jsem byla vyloučena jsem 80 dní čistá a mám zájem o to pokračovat v léčbě potřebuji poradit jaké mám možnosti mám dvě děti kluka 4 roky a holku 7let která ted nastupuje do první třídy mám na mysli nějaké chráněné bydlení s možností se dál léčit děkuji za typy nebo radu co dál .

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. Obraťte se na Denní stacionář a v osobním kontaktu proberte možnosti. Toto uvedené zařízení, je součástí stejné organizace jako TK Karlov a úzce s komunitou spolupracuje. Také má ve svých službách program pro matky/uživatelky.
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
Tel : 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
Email : stacionář@sananim.cz
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Zde nabízím odkaz na webové stránky, na kterých najdete všechny informace:http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
Přeji hodně sil, držte se!
S pozdravem MK M