Subuxone
Matka
Syn nyní užívá subuxone a píchá si jej.Dříve byl na heroinu pak subutex, pak ještě nějaké prášky vždy si je píchal. Užíval heroin od svých 15let.Myslím, že mírné přestávky byly, ale velice krátké.Mě to ničí jeho stavy a lhaní. Říká, že dochází na terapie do poradny, ale já mám dojem, že si subuxone kupuje.Potřeboval by léčbu na delší dobu než byl týden detoxikace u Apolináře. Jsem 70let stará a jsem také na nějakou terapii za tu dobu.
Synovi je 34let.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Můžete se obrátit na naši Poradnu pro rodiče a v osobním kontaktu se více a podrobněji poradit. Nejen, že můžete pohovořit o všem co je třeba, byla by to pro Vás i určitá podpora, což je také velmi důležité. Přece jenom není to úplně lehká situace. Veškeré poradenské služby jsou poskytovány bezplatně a nezávazně. Je, ale nezbytné se předem objednat na uvedených tel. číslech. Provozní doba - pracovní dny 9,00 - 19,00 hod. Poradnu naleznete v zadní části kavárny Café Therapy.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Přeji, dostatek sil.
S pozdravem MK