Dcera
Kvetinka
Dobry den,
Týnka je doma, je vynervovana a má hodně veliké výkyvy nálad. Kouří cigaretu za cigaretou. Má v září odlítat zpátky do zahraničí věnuje se modelingu je scíplinka a přiznala se že si píchala pětkrát do týdne. Má strašně ruky z těch v pichu jak ji mám být oporou??? Má hodně těžký život za sebou.
Navštivily jsme odborníky,ale odmítá pomoc a léčbu.
Děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Opakovaně píšete, opakovaně zmiňuji, že by bylo rozumné spojit se s kolegy a více a podrobněji se v osobním kontaktu poradit co a jak dál. To, že odmítá dcera v tuto chvíli pomoc - nevadí - můžete se na kolegy zatím obrátit jen Vy sama.
Chápu, že je to pro Vás těžké, ale vše co jsme Vám tímto způsobem přes internet mohli sdělit, jsme udělali a obávám se, že nic nového asi moc nevymyslíme.
Pokud chcete dceři pomoc, doporučuji další kontakt osobní - v Poradně pro rodiče (kontakt viz předešlá odpověď 15.7.2015).
Jde o nezávazné a bezplatné služby, nemusíte se ničeho obávat.
Mějte se hezky, přeji dostatek sil.
S pozdravem MK