prosim o pomoc
cecho
dobry nevedeli by ste miu pomoct fajcil som marihuanu 5 dni kazdy den asi 2 bonga dokopy som zhulil asi gram jedna sa o pravidelne uzivanie ? mozem mat cisty moc po 25dnoch ? pojdem na laboratorne testy..dakujem za odpoved minuly mesiac som zhulil asi 0.4g a po troch tyzdnoch bol test negativny no neviem teraz ako bude

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, nevím, jak bychom Vám mohli pomoci. Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je už neužívat.
Mohu Vám pouze uvést orientační údaje, v jakých rozmezích se přibližně detekce z tělních tekutin pohybují:
moč - 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
krev  - do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny  - jako u krve
Jde o orientační údaje, takže to prosím berte v úvahu. Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a od frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek a na individualitě metabolismu daného jedince. Dále nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, ale může být droga v organismu díky této skutečnosti prokázána.
Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání (také na internetu) a sám se v domácích podmínkách otestovat, zkuste to cca za tři týdny.
Konzumace marihuany sebou nenese pouze rizika pozitivních testů, ale i mnohá další stejně jako všechny nelegální drogy, tudíž doporučuji zvýšenou opatrnost.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem MK