Pervitin test nutné...
Píta
Dobrý den jmenuji se Petr, mám dotaz dneska jsem naposled užil pervitin od pátku, ve středu jdu na testy moči , myslíte že mi stačí 3dny na vyčištění těla?... Beru tak cca rok ani ne, tedka se to trošku právě vyhlo kontrole, Popř...jakými způsoby krom čajů apod...nejrychleji vyčistit?...Děkuji :- ) Peace

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petře.
Zde uvádím orientační údaje detekcí z tělních tekutin u pervitinu:
Moč: 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
Krev: 1 až 3 dny
Sliny: totožná jako u krve
Je nutné brát v potaz, že jde pouze o údaje orientační. Vždy záleží především na intenzitě předešlé konzumace a na její frekvenci, dále na kvalitě konkrétní užité drogy a také na individualitě organismu (každý se s tím vypřádá jinak). Proto nelze nikdy s jistotou předem určit, kdo kdy bude již beze stop, či nikoliv. Jje to velmi individuální záležitost.
Pokud jste teď tři dny v kuse užíval, obávám se, že to ve středečních testech (moč) budete mít, ale 100% to říci samozřejmě nemůžu z důvodů zmíněných výše.
Netuším, z jakého důvodu a kde budete testovaný. Pokud budete chtít, napište více (lze využít skrytá poznámka, která není součástí veřejného webu).
Odbourání nijak výrazně ovlivnit nelze.
Konzumace jakékoliv drogy je pro organismus včetně psychiky vždy velký a nepřirozený zásah. Dodržujte pitný režim, dostatečně si odpočiňte, vyváženě se stravujte. Doplňte vitamíny a minerály, je třeba, aby se organismus opět dostal do rovnováhy. Pokud možno další konzumaci oddalte, co to půjde. Čím delší pauza mezi jednotlivými užitími je, tím menší jsou pak rizika (ale i těm se nelze zcela vyhnout i při dodržení všech zásad).
Mějte se zatím hezky a buďte na sebe opatrný.
S pozdravem MK